نماینده مردم بهارستان گفت: اگر حزب خوب بود حضرت امام دستور نمی دادند که حزب جمهوری اسلامی که مسئولانش مقام معظم رهبری و شهید بهشتی بودند، منحل شود.

استانی شدن انتخابات ما را به سمت حزبی شدن می‎برد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم، با اشاره به مصوبه استانی شدن انتخابات، اظهار داشت: با استانی شدن انتخابات کار مردم بر روی زمین می ماند چراکه در حال حاضر تنها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نمایندگان هستند و با این امر مردم تنها پل ارتباطی خود را از دست می دهند.

وی با بیان اینکه با استانی شدن، انتخابات به سمت حزبی شدن پیش می رود، افزود: این در حالی است که در حال حاضر در کشور ما تحزب نهادینه نشده است، اگر حزب خوب بود حضرت امام دستور نمی دادند که حزب جمهوری اسلامی که مسئولانش مقام معظم رهبری و شهید بهشتی بودند منحل شود.

نوروزی با تاکید بر اینکه با استانی شدن انتخابات پای پول های کثیف به انتخابات باز می شود، تصریح کرد: افرادی که از پشتوانه مالی بالایی برخوردار هستند به مجلس راه می یابند و افراد شایسته از راه یافتن به مجلس بازمیمانند.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم شورای نگهبان این مصوبه را تایید کند چراکه آن را به ضرر ملت، نظام و انقلاب اسلامی می دانم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.